خانه / بیلت آلومینیوم / قیمت روز بیلت آلومینیوم 6063 دی سی

قیمت روز بیلت آلومینیوم 6063 دی سی

قیمت روز بیلت آلومینیوم 6063 دی سی به صورت روزانه و با توجه به عواملی مانند وزن محاسبه می گردد. مشاهده ی قیمت های بیلت آلومینیوم در سایت اینترنتی فروش قابل مشاهده می باشد.

آلومینیوم یکی از کار آمد ترین فلزات در صنایع مختلف می باشد و روز به روز و با پیشرفت علم و تکنولوژی نیز به مصارف و کاربرد های آن افزوده می گردد.

منبع اصلی آلومینیوم سنگ بوکسیت می باشد. این فلز در پوسته ی زمین به فراوانی یافت می شود و جزو سه عنصر اصلی پوسته ی زمین محسوب میشود.

استخراج آلومینیوم خالص در گذشته بسیار سخت بود به همین دلیل آن در گذشته ارزش بیشتری نسبت به طلا داشته است بنابراین از آن در ساخت سکه و وسایل ارزشمند پادشاهان استفاده میشد.

یکی از ابزار هایی که از آلومینیوم ساخته میشود بیلت آلومینیوم است که به عنوان ابزار اولیه در ساخت محصول نهایی استفاده می گردد.

بیلت آلومینیوم چیست

بیلت آلومینیوم

بیلت آلومینیوم شمشی توپر است که به صورت میله ای ساخته میشود که اغلب در صنایع اکستروژن کاربرد دارد.
بر اساس نوع کاربرد و سفارشات مشتریان بیلت ها در انواع مختلفی با آلیاژ های مورد نیاز با در نظر گرفتن استاندارد های لازم ساخته میشوند.

بیلت های آلومینیومی یکی از پر کاربرد ترین محصولات نیمه ساخته ی آلومینیومی می باشد که در ساخت محصولات نهایی در کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید بیلت آلومینیوم به روش DC از روش هایی می باشد که از حدود 80 سال گذشته تا به امروزه مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز به همین روش تواید میشود.

در هنگام تولید بیلت آلومینیوم مذاب شده را در قالب هایی که سطح گرد دارند میریزند و پس از سرد شدن از قالب ها خارج میشوند. انواع مختلف بیلت و آلیاژ های مختلف آن هر کدام در قالب های مختلفی ریخته میشوند.

انواع بیلت های آلومینیومی

بیل ها دارای انواع مختلفی از جمله ی : بیلت های وارداتی، بیلت های استاندارد، بیلت  DC و بیلت تبدیلی  می باشند و هر کدام از این ها با کیفیت های مرغوبی در ایران تولید میشوند.

قیمت فروش بیلت آلومینیوم 2024

ویژگی های بیلت آلومینیوم

  • قابلیت اکسترود مقاطع مختلف
  • سهولت عملیات حرارتی
  • هدایت الکتریکی
  • خواص مکانیکی بالا
  • مقاوم به خوردگی
  • قابلیت جوش پذیری

ویژگی های آلومینیوم 6063

یکی از کاربردی ترین نوع آلومینیوم، آلومینیوم آلیاژ 6063 می باشد. این نوع از آلیاژ آلومینیوم دارای ویژگی هایی نظیر: سختی بالا، مقاوم در برابر خوردگی، کار پذیری بالا، جوش پذیر و مقاوم نسبت به خستگی می باشد.

بیلت های آلومینیومی 6063 اکسترود پذیری بالایی دارند قابلیت جوش کاری خوب و ماشین کاری خوب و قابلیت تولید وسایل بسیار پیچیده از مهمترین خواص این نوع بیلت هستند.

آنالیز آلومینیوم آلیاژ 6063

خواص مکانیکی آلومینیوم آلیاژ 6063

خواص فیزیکی آلومینیوم آلیاژ 6063

قیمت روز بیلت آلومینیوم 6063 دی سی

قیمت روز بیلت و شمش آلومینیوم با توجه به وضعیت بازار ارز، بورس جهانی لندن، بورس ایران و در نهایت عرضه و تقاضای بازار تعیین می گردد.

اطلاع از قیمت همیشه دغدغه شرکت ها هست که می توانید برای این موضوع با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید بیلت آلومینیوم

خریداران بیلت های آلومینیومی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت در اراک و سایر شهر های ایران به آسانی بیلت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3 (2 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

قیمت فروش بیلت آلومینیوم 2024

قیمت فروش بیلت آلومینیوم 2024 تولید اراک

قیمت فروش بیلت آلومینیوم 2024 تولید اراک را از همکاران واحد بازرگانی دریافت نمایید. بیلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by