خانه / شمش آلومینیوم آلیاژی / قیمت خرید و فروش شمش آلومینیومی آلیاژی ریخته گری

قیمت خرید و فروش شمش آلومینیومی آلیاژی ریخته گری

قیمت خرید و فروش شمش آلومینیومی آلیاژی ریخته گری با نرخ روزانه و با قیمت مناسب توسط سایت اینترنتی فروش ارائه می گردد.

آلومینیوم فلزی نرم  می باشد که توسط سنگ بوکسیت استخراج می شود. عنصر فلز آلومینیوم به فراوانی در پوسته ی زمین یافت می شود و این فلز نسبت به سایر فلزات جوان می باشد و همواره از زمان کشف تا به امروز مورد توجه بشر قرار گرفته است.

آلومینیوم توسط دستگاه های مخصوصی استخراج می شود و در کارخانه ها با آلیاژ ها و عناصر مختلف ترکیب می شود و در تولید ابزار ها و وسایل بسیاری استفاده می شوند.

از آلومینیوم برای تولید قطعات مختلف نظیر چهار پهلو، میلگرد، تسمه، رول آلومینیوم، ورق آلومینیوم و … استفاده می گردند که این قطعات خود برای تولید محصولات مختلف استفاده میشوند.

آلومینیوم عنصر اصلی بسیاری از کارخانه ها برای تولید محصولات مختلف می باشد که در کارخانه متناسب با استفاده و کاربرد های مختلف با استفاده از عناصر مختلف در آلیاژ های مختلفی تولید می شود.

ویژگی های کلی فلز آلومینیوم

آلومینیوم را می توان با افزودن عناصر آلیاژی مناسب و عملیات حرارتی بعدی به طور چشمگیری تقویت کرد. معمولا در دو شکل فرفورژه و ریخته گری استفاده می شود.

چگالی کم این فلز منجر به استفاده گسترده از آن در صنعت هوافضا و سایر زمینه های حمل و نقل می شود.

مقاومت آن در برابر خوردگی منجر به استفاده از آن در حمل مواد غذایی و شیمیایی (ظروف آشپزی ، ظروف تحت فشار و غیره) و مصارف معماری می شود.

از آلومینیوم در تولید محصولات و قطعات اولیه ی بسیاری استفاده می شود و به طور کلی دارای کاربرد وسیعی می باشد. یکی از این مقاطع شمش آلومینیومی می باشد.

شمش آلومینیوم در آلیاژ های مختلفی تولید میشود. این آلیاژ ها در دسته بندی های مختلفی تقسیم میشوند.

آلیاژ های آلومینیوم در هشت سری دسته بندی شده اند که شامل آلومینیوم آلیاژ ×××1،××× 2، ×××3، ×××4، ×××5، ×××6، ×××7، ×××8 می باشد که هر سری از این آلیاژ ها دارای طیف های گسترده ای می باشند.

شمش آلومینیوم آلیاژ LM24

انواع شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم به طور عمومی دارای انواع مختلفی می باشد. برخی از انواع شمش آلومینیوم عبارت اند از شمش 1000 پوندی، شمش اسلب یا تختال، شمش تی بار، شمش بیلت و … می باشد.

هر کدام از انواع شمش آلومینیوم در کاربرد های مختلفی استفاده میشوند و ویژگی های مختلفی دارا می باشند.

آنالیز و ترکیبات شیمیایی شمش آلومینیوم آلیاژی

ویژگی شمش آلومینیوم آلیاژ ریخته گری

شمش آلومینیوم آلیاژی با قابلیت ریخته گری در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. آلیاژ های ریخته گری دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام در کاربرد های مختلفی استفاده میشوند.

آلیاژ های ریخته گری دارای خواص استحکام بالا، پرداخت کار و سهولت ریخته گری می باشند و داشتن این خواص دارای اهمیت بسیاری می باشد.

آلیاژ های ریخته گری دارای نام گذاری ویژه ای می باشند و شماره بندی میشوند که شماره های آنها نشان دهنده این هستند که در فرایند ساخت چه عناصری به آلیاژ های فوق اضافه شده است.

شمش آلومینیوم قطعه ای از آلومینیوم می باشد که تقریبا خالص می باشد. شمش آلومینیوم در اشکال مختلفی نظیر مستطیل شکل برای پردازش بیشتر استفاده میشود.

کارخانه تولید کننده شمش آلومینیوم آلیاژ ریخته گری

ایران به عنوان مهد آلومینیوم تولید کننده ی انواع مقاطع آلومینیومی مورد نیاز در بازار ایران می باشد. خریداران می توانند با استفاده از تولیدات داخلی مقاطع آلومینیومی مورد نیاز خود را به آسانی خریداری نمایند.

کارخانه های تولید کننده ی مقاطع آلومینیومی در ایاران تولید کننده ی مقاطع مختلفی نظیر شمش آلومینیوم می باشند. شمش آلومینیوم با اشکال، ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و در بازار عرضه می گردد.

کارخانه ی تولید کننده ی شمش آلومینیوم با بهره گیری از بهترین مواد و تجهیزات مدرن به تولید شمش آلومینیومی با کیفیت بالا و ابعاد و اندازه های دقیق و استاندارد تولید و در بازار برای دسترسی آسان مشتریان قرار داده میشود.

این کارخانه ها برای دسترسی آسانتر خریداران در سراسر کشور کلیه ی محصولات خود را نظیر شمش آلومینیوم آلیاژی ریخته گری در سایت اینترنتی فروش قرار می دهند.

خریداران می توانند در سراسر کشور با دسترسی به اینترنت به سایت اینترنتی مراجعه نمایند و سفارش خود را با ابعاد و اشکال مورد نیاز خود ثبت نمایند.

شمش آلومینیوم

قیمت خرید و فروش شمش آلومینیومی آلیاژی ریخته گری

قیمت خرید و فروش شمش آلومینیومی آلیاژی ریخته گری طبق قیمت روزانه و با توجه به نرخ آلومینیوم جهانی محاسبه و در سایت فروش این محصول قرار داده میشود.

قیمت فروش شمش آلومینیوم آلیاژی ریخته گری به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعیین کننده ی قیمت نهایی شمش آلومینیوم در بازار می باشد.

برخی از عوامل تعیین کننده ی قیمت شمش آلومینیوم آلیاژی عبارت از وزن نهایی شمش، ضخامت آن، نوع آلیاژ به کار رفته شده در شمش، اندازه و ابعاد شمش آلومینیوم، طراحی شمش، نرخ ارز مبادلاتی در بازار جهانی و … می باشد.

فروش اینترنتی شمش آلومینیوم آلیاژی ریخته گری

سایت اینترنتی فروش انواع شمش آلومینیومی آلیاژی به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به مشتریان می باشند.

این سایت برای دسترسی آسانتر مشتریان قیمت این محصول را به صورت روزانه در سایت قرار می دهند.

پس از سفارش مشتری در اسرع وقت محصول توسط باربری به محل مورد نظر مشتری ارسال می گردد. جهت سفارش آنلاین محصول در سراسر نقاط ایران می توان به راحتی با مراجعه به سایت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را سفارش داد.

تولید شمش آلومینیومی از بازیافت ضایعات

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

خریدار شمش آلومینیومی آلیاژ 413 اراک

خریدار شمش آلومینیومی آلیاژ 413 اراک

خریدار شمش آلومینیومی آلیاژ 413 اراک تولید شده در کارخانه را می توانند از طریق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by